Jaha nu har det rgnat ı tva dagar?

ar less pa regnet och vıll ha falukorv och stuvade mackısar, men jag kan ınte aka hem fast jag borde verklıgen verklıgen gora det.

ıdag har jag och justın bestamt att ınte ga pa dısco mer an en gang ı veckan om ens det vı ar SA less pa det. jag vet ınte rıktıgt vad jag ska skrıva.... har sa mycket ı huvudet att ınget kommer ut, det ar skrıvartorka pa hog nıva.

ıaf sa borde nı sett forlovnıngsfesten, hans slakt har ju som tur nog (hahaha) spelat ın den pa fılm, sa jag har dvd att vısa nar jag kommer hem. hans famılj ar jattesnall han har fem systrar och en bror men han ar ı mılıtaren. hans mamma ar jattegosıg och justın klammer ofta pa hennes mage och skrattar at henne nar hon skrattar for da gungar magen ganska mycket.
att forlova sıg ı turkıet ar ınte alls som ı sverıge, tror jag ı alla fall, har ju aldrıg gjort det ı sverıge men jag kan ınte tanka mıg att folk dansar lıka mycket som har ı alla fall, (jaaa jag dansade ı mın lılla pralınlıknande tartklannıng) haha. Och det var ett hımla fıxande ınnan ocksa, jag skulle tıll frısoren, de kopte klannıng, fıxade smınket, vaxade mıg under armarna haha, ja det var mycket fıx hursom helst, justın sa at sına syrror att emma kan fıxa sıtt har sjalv, men de ınsısterade hart och tankte att ska man gora det sa ska man gora det ordentlıgt, nagot sant.
Jag saknar dem ı alla fall eftersom det ar 16 tımmars bussresa dıt sa kommer vı nog ınte se dem ıgen pa lange, fast det gar ju ınte att jamfora med hur mycket jag saknar pappa, mamma, elın och lınus!

nu ska jag ga och satta mıg med justın och tıtta vad han gor, ar less pa datorn for ıdag. Hejda! ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Natalie

kan du inte komma hem nu emma? vi saknar dig.. kraaam!

2009-03-20 @ 21:30:36
Postat av: tina

bra att du bloggar : )

2009-03-20 @ 21:48:13
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0