näst sista dagen på jobbet.

imorgon är det frissan som gäller, ska dit på lunchen, tolv tror jag det var! måste ringa sussi och titta så att jag inte går dit fel tid.

Nåväl, flyttade massor av kartonger från lägenheten till förrådet och hem till mamma och pappa igår i alla fall.. ska få ut den stora hyllan därifrån idag och sen städa igenom ALLT! hoppas att jag blir klar idag, då lämnar jag nycklarna imorgon och kan fokusera på annat på torsdag och fredag förmiddag.

Har just tittat tider och priser för flygbussarna och tunnelbanan i sthlm, jag är skitdålig på att leta sådant. så tjorvigt att verkligen se rätt tid. sa jag att jag hade råkat boka flyget till sthlm från kiruna den 27januari iställer för 27februari? haha, tur att jag märkte det!

I övermorgon ligger jag och sover hos Sture och Judith om allt går enligt planerna, och om de fortsätter på samma spår så är det bara tre nätter kvar att sova innan jag får sova i UNDERBARA TURKIET! Jag längtar.

ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: tina

lägg upp bild när du vart hos frissan : D

2009-02-25 @ 18:16:05
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0