Latmask

är vad jag är.
Idag tänkte jag verkligen flytta ut allt ur lägenheten, iallafall sängen, tvn och allt sånt jobbigt.
Men inte har jag lyft ett finger. tog ändå tills efter tre innan jag ens ides dra min lata rumpa dit och sen satt jag och slötitta tv i ungefär 3 timmar, somnade en halvtimme, flyttade alla mina kläder jag ska ha med mig till alanya från sängen in i en IKEA kasse och stoppade ner alla skor i resväskan.. efter det fortsatte jag slötitta på MTV, det var bla någon bortskämd tjej som fick lära sig " hård kärlek" från sina föräldrar och blev skickat till en ö i stilla havet för att leva med en stam där. hon gnällde och grät, jag menar HALLÅ!!! vem hade inte betalat för att få ens göra något sånt! hade säkert varit roligt. men nej gud, hon, hon var tvungen och fiska! ops, fånga en höna med bara sina händer (jätteimpad!, not.) och sen var hon tvungen att äta griskött... hon var inte muslim. hon gillade det bara inte. jaja.. nogsnackat om mitt dåliga hjärndödande tvtittande.

jag kom i alla fall hem för ett tag sen och nu funderar jag på hur jag ska hinna få ut alla mina grejer ur lägenheten innan torsdag kväll.. jobbar ju hela dagarna och och konstigt nog (fast jag bara sitter framför en dataskärm hela dagarna) så är jag alltid helt slut när jag kommer hem. beror förmodligen på att jag dödar hjärnceller genom att stirra på datorn.
Justin kanske skrattar åt mig när jag kommer på lördag (om jag åker) därför att jag har fått inbyggda fykrantiga glasögon.

Nu ska jag försöka göra något vettigt.
få se om jag lyckas.

Ha en godnatt. TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0