FRISSAN

har just varit där hos frisören, men är fortfarande på jobbet, lovar att lägga in bild när jag kommer hem Tina :) alltså senare ikväll:P jag sa åt henne, bara en cm på längden, men den rackarn måste tagit 10 känns det som. fast håret känns sååå fräscht nu! så det spelar inte så stor roll. jag har ju i alla fall kvar lite att svinga runt med på dansgolvet i turkiet :) hehe
det är i alla fall mycket bättre än sussis förslag om att snagga alltihopa:) men det kanske hade varit en fin överaskning för min vän på andra sidan havet? ;)

Nu är det snart fikapaus, jag har köpt avskedsfika hit till jobbet, min sista dag.
har gjort alla uppgifter jag fått för tillfället och chefen är på LKAB så jag får vänta tills han kommer tillbaka innan jag kan göra något mer.

ha en bra eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0