4 days left...

jag kan inte tro att det är sant! ska jag verkligen våga åka?

Måste i alla fall packa och fixa idag, men tänkte nog först när jag slutar dra en sväng förbi solariet, jaa faktiskt så tänkte jag det. Är less på att se ut som en strandad vitval. och man ser kanske något slankare ut om man får lite färg. Egentligen är jag emot solarier hmmm vilken dubbelmoral, men vad gör man inte! Får väl skylla på att jag bor i kiruna och har minus grader 6 månader om året ungefär.

såhär ser jag ut nu:
  
kanske såhär i slutet av veckan om jag inte passar mig, eller jaa,, om jag lyckats beror på hur man ser på det:




Jag längtar till lunchen, ska gå på affär. =) hehe

Okej, I love you Murathan, you are the best :)

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0